Sjung om studentens lyckliga dar!

Okej. En timma tills jag ska dra mig mot Universitetet. Pappa har lovat att följa mig, ha ha. Precis som på den gamla goda tiden. När jag började första klass följde pappa mig till skolan varje dag. Och varför inte hålla kvar vid traditionerna? Fast denna gång får han inte följa med in i klassrummet. Jag ska säga åt honom att han inte får gå längre än till busshålsplatsen utanför. Så ingen ser att jag har pappa med mig. Det vore ju lite pinsamt. Nej, nu ska jag gå och spegla mig yttligare några gånger till. Nu är jag Student!


Har tagit farväl av soffan. Kommer att sakna dig, men vi ses
väl på helgerna antar jag.


Såhär kommer jag se ut hela dagen idag.
Stackars klassen, dem kommer bli rädda för mig.



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Mimo

Du kommer nog träffa soffan på eftermiddagarna också, när du är slut som en konservburk! Hoppas att det går/gick bra idag älskling, jag står i klacken och hejar på dig med "E" flaggor :-)

2009-08-24 @ 14:34:46
URL: http://mimosplace.blogg.se/
ifrån: patte patt

haha, gulliga pappsen! :D Tur att någon sådan finns som kan följa dig! (L)

2009-08-24 @ 15:19:40
ifrån: Alma

YEEEY Du kommer vara bäst i klassen!!!

2009-08-24 @ 15:57:03
ifrån: Din

Bara för du är så duktig som vi går ut o äter middag ikväll baby! För o fira att du kommit igång! C <3 E! Puuusss min älskling!

2009-08-27 @ 17:42:36

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0