Till Dig

Vill berätta för hela världen att jag har den bästa pojkvännen av dem alla som existerar.
När jag vaknade imorse kände jag att det skulle bli en riktig skit dag. Mensverk, trött, allt sög. Har nollning ikväll som jag verkligen inte är sugen att gå på.
Så jag skickade iväg ett litet gnälligt sms om att ingenting var bra. Tio minuter senare öppnar han dörren, kommer in och ger min en puss och sen åker tillbaka till jobbet. Hela min dag är räddad! En liten spontan-puss förändrade verkligen hela min dag.

En annan gång hade han varit och handlat och kom en med en bunt med hårtoffsar; "För att du alltid tappar bort dina!". Åh min snuttebubbe vad du är bäst. Eller att han låter mig vinna i Biljard, fast att jag tror att jag har vunnit på riktigt, fast han egentligen förlorat med flit, Är också något som är supergulligt som jag bara älskar.

Du är bäst min älskling, Jag älskar Dig så otroligt mycket!


Tack för att du är min.


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Din

Allt för dig! Tack för att du är min, Älskling!

Min min min bara min!

2009-08-31 @ 13:22:35
ifrån: Alma

Åh! Fina ni :D

2009-08-31 @ 15:21:58
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/
ifrån: Moa

Åhh godingar :D

2009-09-05 @ 13:55:39

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0