Torsdag.

Hej du.
Börjar universitetet snart, bara det att jag inte vet när för att jag har tappat bort lappen. Börjar alla samtidigt? Eller hur funkar sånthärnt? Det vore ju jämt lite synd att missa sin plats för att man är en ärthjärna.

Idag träffade jag en söt tjej vid namn Rebecka, vi åkte ut och fotade lite och kom båda överens som att det inte blev så bra som vi hade tänkt. Det var helt enkelt för fint väder och vi hade ingen som kunde hjälpa oss med ljus. Bättre försök nästa gång!
Snosen jobbar sent ikväll, så jag ligger ensam och fiser i soffan tillsammans med lite family guy, för det är det jag är riktigt bra på. Bra bra. Nej, nu ska jag gå och kolla i kylskåpet.



MYCKET NÖJE!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Snosesn kommer heeem snart o då ska vi mysa! =) Va du e fiiin i din nya tröja baby! Smask smask! Puuuuuuuuuussss

2009-08-20 @ 20:56:15

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0