dödssliten

Oj jag är så sjukt sliten och trött. Christian och jag har rännt runt i flera dagar nu, från auktion i skoghall, till shoppingdag, till hamnen, till stranden och jag har sovit sjukt lite. Skulle jag lägga mig nu skulle jag sova tills på lördag. Men det går ju inte. Då åker hela gänget till norrköping (?) något med köping iallafall, och kolmården. Ska bli helt grymt skitkul och jag längtar verkligen.
Igår samlades hela gänget i Hamnen för att käka lite och lyssna på samma töliga coverband som senaste gång vi var där, och det spelade givetvis samma låtar. Suck. Ett coverband ska väl ändå kunna typ alla låtar i hela världen och kunna variera sig? Nej, nu måste jag faktiskt gå och lägga mig innan jag svimmar. Imorgon blir det stranden för tredje dagen irad. Det blir fint de.


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0