hej

Jag funderar på att gå under jorden ett tag. Här i bloggen alltså. Fast jag har inte bestämmt mig än. Får sova på saken.

Härromdagen sprang jag från mimo - hem till mig för att hämta min mobil - för att direkt springa tillbaka hem till mimo. Jag överraskade henne i dörren. Hon skulle precis ringa och fråga om jag hade kommit hem till mig än, där tog jag henne riktigt på stolen, eller hur det är man säger. I vilket fall som helst gjorde jag den lilla springrundan på TIO minuter. De må vara rekord. Jag är då säker på att jag kan slå det, vilket jag ska testa imorgon.

Sen blev det en och en halvtimmes promenad idag också. Med min ljudbok i öronen - Män som hatar kvinnor. Den är tyvärr slutlyssnad nu, och jag har precis påbörjat bok nr 2; Flickan som lekte med elden. Nästa vecka blir det bio!





(klicka på bilderna för större titt)
Min promenadrunda

Nu har jag en massa googlande att göra då jag ska hålla i en middagsbjudning på torsdag. Jag måste göra inbjudningskort, komma på en bra klädkod samt en bra middag och designa om köket efter behag.

Vi hörs!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Danneboy

Jag tror jag talar för oss alla här ute i världen när jag säger: Emelie för Guds skull sluta INTE blogga vi behöver våran dagliga dos av dig!

2009-02-17 @ 01:23:27
ifrån: C. Oscar Nygren

Är boken bra? Är just i stånd med att fixa en ny ljudbok att lyssna på och behöver tips på något lyssningsvärt.

2009-02-17 @ 09:44:00
URL: http://oskimon.blogg.se/
ifrån: Alma

Oh vad mysigt det lät med middagsbjudning!!!

Ljudbok säger du? Hm, det kunde ju varit smart om jag också kommit på den idén. Jag har tragglat mig ca 50 sidor in i den och den är seeeeg. Säg att den blir bättre? :O

SLUTA INTE BLOGGA!!

Peace, love and some arbetslöshet

2009-02-17 @ 11:46:25
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/
ifrån: Malin Schlott.

Åh, så himla bra böcker! Och jag ser skitmycket fram emot filmerna! Förutom att Michael Nyqvist ska spela Mikael Blomkvist. Det suger lite. Men det blir nog bra ändå. :)



Och neeeeej, du ska inte sluta blogga! Vems blogg ska jag då kommentera? :)

2009-02-17 @ 16:29:42
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: Mimo

Svar till Alma och Oscar Nygren:



Varenda sida du vänt och jämrat dig igenom kommer att bli mödan värd, jag vill påstå att dem tre böckerna Stieg Larsson kom ut med är bättre än Dan Browns bokserie (Da Vinci koden minns ni nog).



Så keep on reading :-D

2009-02-17 @ 16:38:07
URL: http://mimosplace.blogg.se/
ifrån: emem

hey! vi kan ju nästan ha en msnkonversation här i min blogg allihopa tycker jag!

ja guuu vad skojsigt! :D

2009-02-17 @ 18:12:49
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0