och så är jag tillbaka i Oslo

I måndags tvingade jag Malin att låta mig följa med till Oslo.
I tisdags klockan 18.00 satte vi oss i Mias limousin volvo och tuffade fram på E18.

Vi anlände halv tio eftersom bilen inte gick som den skulle. Men vi kom fram! Där nere ser ni en liten mig bland massor med påsar och saker som ska skeppas med till Oslo.
Idag har jag och Malin tagit oss en rejäl tur på stan. Vi fikade på Café Sör och småshoppade.

Sen gick jag och överraskade en mycket snopen Christian som jag har ljugit för i två dar. När han inte kom till sin lägenhet i exakt den tiden jag visste att han brukade komma hem efter jobbet var jag tvungen att ringa och ljuga igen. "Hej, är du hemma?" Det var han inte, ongen jobbade över JUST den här dagen då jag satt på hans trappa och väntade. Jag ljög och sa att jag var tvungen att visa honom någonting på Internet och att han var tvungen att gå hem. Han förstod inte varför jag inte kunde visa hemlisen redan då, eftersom att han redan satt vid en dator. Jag protesterade! Och efter mycket om och men gav han med sig. Efter en timme ute på en snöig trappa så jag honom pulsa genom snön. Jag kamoflerade mig in i husväggen. När han inte la märke till mig var jag tvungen att kuta efter honom och då fick jag en response.

"Hej!" Sa jag
Sen tittade han på mig länge, funderade antagligen över vem det egentligen var han såg, och vad jag gjorde utanför hans port en onsdagseftermiddag när jag egentligen "var och tränade" hemma i Karlstad.



JAG ÄLSKAR OSLO!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Lumpan

snuttan :)

2009-02-26 @ 13:18:59

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0