jag måste ju ha lite nyårslöften och sånt

Så detta års löften kommer att bli (och hållas på riktigt, jag känner det på mig):

1. Gå upp i vikt igen. De fem extra kilona jag fick i december, försvann lika fort som de kom.
2. Börja superträna. För de har alla som nyårslöfte, ingen håller de. Men jag ska = jag är bäst.
3. Resa långt ifrån sverige, en längre tid.


Bra med 2008:

1. Bodde i Oslo och träffade grymt mycket skönt folkt. GRYMT mycket folk (!!)
2. Jag fyllde 20 år och växte i mig själv så det knakade. Insåg att jag inte behöver någon annan än mig själv.
3. Fick en jättebra kontakt med mina föräldrar efter några år av tonårstrotts.


Anus med 2008:

1. Själva året var inte speciellt bra överlag, det var jobbigt att lära sig stå på egna ben.
2. Var lite för väl blåögd och för snäll i vissa lägen.
3. Jag flyttade ifrån Oslo.


Starkaste minnet ifrån 2008:

Color Line färjan från Oslo till Tyskland - Jag sitter i ensam i bastun med panoramafönster ut mot havet. Det är solnedgång, jag ser danmark vid horisonten och det spelas klassiskmusik på svag volym ur högtalarna. Det är en av de bästa upplevelserna någonsin. Det var så enkelt, men så himla mäktigt!


"Full fart, Nu kör vi!"

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0