en sak du inte visste om mig

För två år sen var jag modell åt ett tyskt klädesmärke och syntes på massa affischer uppsatta runt om i tyskland. Som tack för det fick jag ett paket kakor.

Imorgon ska jag åka till Sthlm. Det suger. Jag skulle ha träffat min gamle vän Oskar, som jag inte har sett på sex år, för snorungen flyttade ifrån Sthlm när jag flyttade dit. Men så har han gått och blivit sjuk, så vi ställde in. Nu känns det helt värdelöst att åka upp. Men jag måste. Åh, jag är så arg på mig själv! Pina pina pina. Jag pinas.
Försökte tvinga med mig mimo, men hon vägra. Så jag ska försöka hinna fram och tillbaka på en dag. Hoppas det går!

Hejdå, nu ska jag iväg och sura lite.



Säg hej till Bunny!?


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

söt.

2009-01-06 @ 22:00:47
ifrån: Lump

Hej :)

2009-01-07 @ 08:35:43

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0