Stockholm - tur & retur

Bokstavligt talat.

13.30 satte jag ner foten i Stockholmsland
15.30 satte jag foten på tåget från Stockholmsland

Ändå har det varit en ganska skön dag. Jag har blivit så himla van att åka tåg, för jag har de tre senaste månaderna säkert åkt tåg Minst en gång i veckan. Fram och tillbaka till Oslo, eller fram och tillbaka till Stockholm.
Detta var dock den sista tågresan på vad jag antar - väldigt länge.

Hade det inte varit för Lofta, hade jag aldrig klarat det. Jag ringde och tvingade upp henne ur sängen och hon kom och hjälpte mig utan några sura miner. Hade en bag, en rullväska, och tre påsar fulla med kläder. Så tack Lofta! Hade det inte varit för dig ängel, hade jag dels inte klarat av dagen, och dels hade jag säkert fått spendera min natt på Stockholms Central.


Nu är det slut på allt reflekterande och allt analyserande. Jag skiter it.


Ps. Läsar rekord, woaw. Och alla er anonyma: det går att få reda på vilka ni är via ip numret, de vet ni va? Så skriv namn, det är mycket roligare :)
Och till Anynom om inlägget "Krull": Den kosta typ 400-500 hundra tror jag. KÖP!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Lulu

puss älskar dig!

2009-01-07 @ 22:47:06
URL: http://lulu.blogg.se/
ifrån: Mr. Anonym

Går inte alls att ta reda på vem man är via IP nr, såvida du inte arbetar åt staten eller Polisen. Möjligen kan du få reda på vilken stad (eller inom en radie av 5 km) som "Anonym" sitter i.



Googla så får du se :)



Men erkänn, lite spännande är det med anonyma kommentarer? ;) Eller hur?



Bra gjort med stockholmstrippen! Och nej, de här är ingen disskommentar, jag lovar.



Kraaam kraaaaam

2009-01-08 @ 00:16:49
ifrån: Lump

du har børjat jobbat åt polisen? FRA? :)

2009-01-08 @ 09:14:02
ifrån: Mimo

Duuuuuuu, jag har ju berättat för dig att internet gör mig anonym ibland fast jag skrivit in namn och sånt, kanske andra som har det problemet också :^)

2009-01-08 @ 14:08:48
URL: http://mimoliin.blogg.se/
ifrån: emem till mimo

mja, de får vi hoppas på. för jag blir mest irriterad :P

2009-01-08 @ 15:31:31
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0