volontär

Jag eftersöker någon som skulle kunna tänka sig att jobba som volontär hos mig. Bara för idag, möjligtvis imorgon också. Arbetsuppgifterna skulle innefatta:

1. Lyfta mig ur sängen
2. Gå på toa åt mig
3. Gå i trappor åt mig
4. Lyfta mig ner i sängen igen
5. Hjälpa mig att sitta upp om jag skulle få för mig att dricka ett glas oboy.
6. Matning
7. Skratta, hosta och nysa åt mig

För idag kan jag inte göra något av de ovanstående 7 punkterna. Jag har aldrig skådat sån träningsverk på länge. (Åh, nej, börjar hon tjata om träningsverk igen) Ja, det gör jag.
Jag gjorde misstaget att ta med fröken Lofterud till gymmet igår. "Vill du testa mitt pass idag, emem?" Frågade hon. Visst kan jag väl det. Jag är ju redan så jättepumpad så jag kan väl inte få träningsverk längre? Åhjo, somliga straffar gud på direkten.


Så iallafall. Volontär? Någon?
Eller möjligtvis praktisera, om det känns bättre.

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0