änglar finns, jag har två.

Tänkte bara passa på att tacka mina två underbara vapendragare som alltid finns där för mig. Vare sig det är morgon, dag, kväll eller natt så vet jag att jag alltid kan ringa till dem. Antigen bara för att snacka skit eller för att lätta på sig lite. Vet inte hur många gånger jag har ringt till dem och stortjutit, även om det bara handlade om att jag har vaknat på fel sida och känner att allt suger, eller om det har hänt något. Så finns dem alltid där och tröstar mig. Och de ringer även tillbaka till mig och bölar i telefonen om de måste lätta på sina hjärtan. Iallafall, jag vill säga att jag älskar er två och är så otroligt glad att jag har er. Och tack för att ni står ut med mig när jag är som mest irriterande.



Mimo & Lofta

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: mimo

åh min rumpestumpa, visst finns jag här för dig, i alla väder och alla kläder. du är ju min lilla glacyrmuffin. jag älskar dig, tack för att du finns där för mig också, det betyder mer än något annat <3

2009-06-06 @ 17:38:52
URL: http://mimosplace.blogg.se/
ifrån: Mam

sıtter ı ljumma sommarnatten ı Turkıet. Forsokt att skıcka mejl men det fungerar ınte. Vı mar bra. Mycket varmt harlıga bad. Imorgon tar vı en heldagsbattur och sen blır det en god mıddag pa kvallen. Meddela Pılla o mormor att vı har det bra. Du fınns alltıd ı vara hjartan. Puss Mam and Dad.

2009-06-07 @ 21:58:33
ifrån: Mam

sıtter ı ljumma sommarnatten ı turkıet.Har forsokt att mejla med det gıck ınte. vı marbra. bor bra. mycket varmt fına bad. ımorogn tar vı en heldagsbattur och sen blır det brollopsmıddag. Du fınns alltıd ıvara hjartan. Halsa Pılla och mormor. Puss mam and dad

2009-06-07 @ 22:02:51
ifrån: Lulu

du vet var du har mig, i väder och vind! <3

2009-06-08 @ 18:35:05
URL: http://lulu.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0