f y i

Nu är det snart fredagkväll. Fredagskvällar associerar jag till mys. Jag och Malin tog limousinvolvon till Rema och inhandlade just detta. Jag har alltså här med kört limousin. Och det gick bättre än förväntat. Fast att bilen är lång och det är lätt att köra in i vägkanter när man svänger, så kom vi hem oskadda. Och tur var väl det.
Ikväll ska vi titta på Salo, en film som sägs vara mycket äcklig. Och vi gillar ju äckliga saker, Malin och jag. Detta blir nog jättebra.

Igårkväll somnade vi sent. Vi hade kunnat somna relativt tidigt om inte Malin vore så himla pratig. Hon prata och pratade, om chefer, jobb och hur man gjorde bra mjukglass så att ränderna skulle bli fina. Jag lyssnade med ett öra och mm-ade åt henne när det passade in. Ikväll sover jag på soffan.



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott.

Förlåt, jag ska sluta vara så himla pratig :(

2009-03-27 @ 18:39:22
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0