hästen som är allergisk mot gräs

Mitt beroende av Coca Cola började när jag flyttade till Oslo. Jag drack ½ till 1 hel liter varje dag. Och det var då min stackars mage började ta stryk. Jag fick jätteont, kunde knappt stå, prata eller jobba. Nu, efter det nya året slutade jag, fick abstinens såsom huvudvärk och typ rastlöshet. Men jag slutade iallafall. Nu har jag slurprat cola nästan varje dag den här veckan. Och vem ligger och knyr i sängen som en liten bebis? Jo jag. Med andra ord, jag är allergisk mot cola och får ABSOLUT inte dricka det igen. Därför vänder jag mig till er. Kan ni hjälpa mig (typ när/om vi umgås) och se till att jag inte kommer nära den bruna, farliga drycken i röd burk? Tack på förhand.


Sen tänkte jag slänga upp en bild på Mimos ända när hon fiser i venten.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

fan va sjukt, har du kollat aftonbladet eller?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4714887.ab

2009-03-23 @ 17:53:58

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0