jag är en kyckling idag


Hej!
I korta drag drömde jag att Daniel hade hyrt en torped för att mörda mig då jag hade dissat
honom några år tidigare. Därav jag dog, vaknade och grät. På lördag åker jag till Sthlm för att
träffa denna hämnd-iska man (om jag nu vågar, det kanske var en sanndröm) och sen far
jag igenom landet och ut på andra sidan i staden Oslo där jag ska sitta på Kaffebrenneriet på Grünerlökka.
Så vill du ses, gå dit så delar vi på en varm choklad och en bulle!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

som sagt... fusk

2009-03-16 @ 15:20:19
ifrån: Malin Schlott.

Vi ska ses! Men det vet du ju redan. Puss(L)

2009-03-20 @ 17:12:42
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0