klockan är 04.52 och jag har just vaknat

av att jag låg som helt paralyserad efter min marddröm.
jag hade precis tagit farväl av min familj för att lägga mig ned och dö.

sen började jag stortjuta.


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott.

Men älskade! Vad är det med dig och dina drömmar om att alla dör hela tiden, egentligen? :(

2009-03-16 @ 07:21:51
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: Lumpan

snuttan då :(

2009-03-16 @ 09:32:39
ifrån: Patrik

Hej emem! Jag hittade en viss liten film på youtube häromdagen. Där en viss patrik pratar skit om patrik bakom patriks rygg. Vet du möjligtvis vem som lagt upp den?



Och hur mår du? Är allt bra där borta?

2009-03-16 @ 13:56:53
ifrån: emem

HAHAHA! Hej patrik! javisst vet jag vem som lagt upp den, det är jag och malin ^^ hihihi. hoppas du inte tog illa upp, då kan jag säga till henne att ta bort den. Vi håller på med ett projekt att lägga upp massa gymnasie-videosar nämligen. Du blev offer för den första!



Jo men jag mår bra :) är tillbaka i charlestown, söker lite jobb osv. Hur är det med dig?

2009-03-16 @ 14:09:53
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: Patrik

Nej gud nej, låt den ligga kvar för all del. Blev bara grymt förvånad när pappsen skickade en youtubelänk till mig och ringde upp och asgarvade mig rätt i örat i flera minutrar.



Jaha, hur går detta då? och hur länge blir du kvar? Jo med mig är det bra. Pluggar på som bara bösen och längtar efter vår och sommar.

2009-03-17 @ 02:28:58
ifrån: emem

haha! lille ulf :D



jadu, det går väl inte sådär jättebra på jobbfronten iallafall. jag söker och söker. men de kommer väl NÅGONGÅNG får jag hoppas. så jag blir nog kvar tills i höst och då drar jag nog och pluggar någonstanns :)



vad pluggar du? :)

vad har hänt med din msn?

2009-03-17 @ 10:29:45
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: Patrik

Jag pluggar ju till lärare :D

Nej, jobbfronten är hemsk, så därför har jag sett till att jag ska plugga dom kommande 4 - 5 åren. På distans, så att jag har friheten att åka någonstans om jag vill, flytta vart jag vill. Känns bra :D

Min msn byttes för jättelängesedan, utannonserat, men det blev väl inte så att alla såg.

2009-03-17 @ 16:29:09

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0