män som hatar kvinnor

Igår var jag på bio. På ovanstående film.
Filmen var bra, men boken ligger fortfarande på 1a plats. Givetvis.
Dock måste man ha läst boken för att kunna hänga med i filmen då de har gjort allt det går för att trycka ihop boken till 2 och en halv timmas lång film. Mycket uteblir, FÖR mycket egentligen. Så ska du se filmen - Läs boken först. Annars kommer du ändå inte fatta allt. Men iof har väl alla i hela Sverige läst boken vid det här laget. Har du läst boken, MÅSTE du se filmen. Inte annars.
Vi ville ha mer om Salanders Miriam Wo och hennes läggning, mer om Advokat Bjurman, Erikas och Mikaels relation, och alla andra kvinnor. Och mycket mycket mer om Wennerström, då boken egentligen handlar väldigt mycket om det.

Jaja, jag är nöjd ändå!



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott.

Men handlar inte Flickan som lekte med elden mer om relationerna än vad Män som hatar kvinnor gör? Isåfall så kanske allt framgår i nästa film! :)



Och du, vilken tur att ni inte gick på bion idag! Jag läste att bilden hade blivit helt svart en timme in för att maskinisten dött! :S

2009-03-01 @ 21:14:18
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: Lina

Jätte snygg blogg!



vill du få mer läsare på din blogg?

gå in här: http://www.viraltrafik.se/?broccolimos

följ instruktionerna och du får garanterat fler läsare!

2009-03-03 @ 14:08:51
URL: http://broccolimos.blogspot.com

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0