needhelp.

Svårt att sova igen. Jag vänder, vrider och snurrar på mig. Försöker hitta en skön sovställning men misslyckas. Som så många kvällar förr. Och det är nu tankarna kommer, nej, de kommer inte, de anfaller. Så jag börjar tänka. Jag tänker på allt och ingenting. Bygger upp senarier i huvudet med bilder och meningar. Saker som jag borde ha gjort. Och sagt, agerat. Och jag blir sådär djup, som en poet eller en känd konstnär. Men jag gillar faktiskt inte att tänka.

Jag har frågat er förr, utan svar, jag frågar er igen. Jag bönar. Vad ska man göra när man inte kan sova? Vad gör du när du inte kan sova? Vad gör din mammas kompis kusins barnbarns halvbror när han/hon inte kan sova? Tryck på "kommentera", nedanför inlägget.


Jag ska bli en midnatts-ko.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Emmy

Det är jobbigt när man inte kan sov! Din blogg är jättebra:)

2009-03-30 @ 15:09:07
URL: http://trendernanu.blogg.se/
ifrån: Tyler

Jag brukar ta en whisky när jag har svårt att somna, men tror inte det är det nyttigaste sättet. Risken är väl att man blir uppsökt av en midnatts-ko i framtiden.

2009-03-30 @ 15:24:52
ifrån: emem

ja du Tyler, det är möjligt att du blir uppsökt av mig inom snar framtid :/

2009-03-31 @ 00:20:58
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: BEATRICE (höhöhö)

tillåt mig att erbjuda det tråkigaste (men troligtvis det mest effektiva) förslaget:

soemnproblem.aspx" rel="nofollow">http://www.livanda.se/produktersoemnproblem.aspx

2009-03-31 @ 02:27:06

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0