swebusexpress <3

Nu sitter jag på bussen från Oslo till Karlstad. Till min lycka finns det INTERNET på bussen. Vilken välsignelse. Det kan ju inte bli bättre. Men då kommer minuset - jösses vad illa jag mår. Den där varma chokladen som jag drack för glatta livet + påskäggen skumpar runt i magen, värre än en torktummlare. Jag hoppas att jag inte lägger en pizza på mig själv samt personen framför, det vore ju för pinsamt.

Skriv en rolig historia här i bloggen så jag har något att gotta mig i under resans gång, jag lägger ifrån mig äggen nu och väntar.



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: aleksandur

jag tycker om emelie!!!!! <3

2009-03-31 @ 00:24:10
ifrån: Anna Lilith

sköna fiskar!

2009-03-31 @ 21:23:17
URL: http://www.wargaflicka.se

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0