Torsdag 5/3

Syster stuvade in både mig och ungar i bilen och tryckte gasen i botten mot Nöjesfabriken. Det blev det nya leklandet som fick falla offer för vår dag. Och jag åkte dit med ett grin på mina läppar och gick därifrån med skrattårar i ögonen.



Det blev som ett ordentligt tretimmarspass på gymmet, fast i sånna böjelser man aldrig trodde att man kunde böja sig i.
Najjan! Som Christian hade sagt. Jag håller med. Det var riktigt Najjan.


Efter det begav jag mig ut i kylan för en dejt med mimo. Det började på stan och slutade hemma hos henne. Hon, rentutsagt, tvingade mig och jag fick ett grin på läpparna för andra gången idag. För det är ju så svinkallt ute, och jag hade ingen lust att gå hem till mig ifrån henne i de kalla kläderna jag hade. Så jag lånade hennes asfula blöjj-mjukisbyxor ifrån J.Lindeberg som är något utav det fulaste jag någonsin skådats.


Och eftersom att jag är 10 centimeter längre än mimo, så anpassade sig inte byxorna (naturligtvis) efter mig.
Jag skämdes och hoppades på att ingen skulle se mig.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Lumpa

flagga på halvstång? vem har døtt? :D

2009-03-06 @ 15:31:38
ifrån: nightman

vilken go bild på toaletten :)

2009-03-06 @ 15:49:28
ifrån: Malin Schlott.

Oj, vad stora barnen har blivit!

Vi får ta med oss våra små dit tillsammans någon gång och leka av oss! :D

2009-03-06 @ 22:19:43
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0