f r e d a g

Jo, jag har upptäckt att min nya fina blomma som jag fick på Maria-dagen har vissnat. Och jag fick sån panik (och är så lat) att jag inte hann att springa till toaletten för att hämta vatten, utan min fina blomma fick istället smaka på fläderblomssaft. Jag skulle iallafall inte klaga om jag vore en blomma.

Iallafall,
snart åker jag till Stockholm & träffar danneboy


Efter det åker jag en sväng till Oslo,
där ska jag dansa & vara dressed for success


& därefter
ska jag åka snowboard i någon backe där OS hölls
har ingen koll på vad det är dock
men det blir nog fett bra


Ber om ursäkt för tråkig blogg på sistonde. Är grymt blogg-less.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma

SÄG TILL INNAN DU KOMMER SÅ VI KAN STÄMMA TRÄFF!!!

2009-03-06 @ 21:54:16
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/
ifrån: emem

lovar :)

2009-03-07 @ 00:18:01
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0