he's just not that into me

Men ärligt. Det är lördag och jag sitter inne på mitt rumsgolv och lyssnar på Kleerup. Känner mig jättemotiverad för att hitta på någonting. Jag solade förut, hann förståss inte bli något brunbränd innan det började regna på mig. Flydde in och hamnade här med en påse fett. Vad kan man hitta på idag tro? Jag är rastlös. Så jag tog kort på den fina trädgårdssvampen, tänkte att ni nog hemskt gärna ville se den:


MYCKET NÖJE!


update 16:40
näpp, jag har fortfarande inte kommit på något skoj att göra idag. ett tag låg jag i min säng och stirrade i taket i flera minuter, sen klev jag upp och smakade jag på duschtvålen, det var asäckligt, enbart för att döda min tristess. Åh, jag tycker så synd om mig själv idag.
VA 17, DET ÄR LÖRDAG!!!

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0