thank god, its friday!

Mysdag.
Päronen är ute till haft inatt, vaggas tills sömns i båten. Jag är hemma, storstädar huset, bakar (!) och går runt i mina nya fabulous:a skor och mår riktigt bra. Jag och mimo tog bilen till bergvik, dunka lite plåt och gjorde affärer. Nu provsmakar jag mitt bakverk, det smakar fantastiskt. Hoppas Christian gillar't. För det är egentligen till honom. Vilken hemmafru jag är, fredagskväll, 22.00-00.00, bakar! Ikväll får jag faktiskt säga att jag är bäst!


imorgon ska dem få se stadens gator.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

jag vill smaka ditt bakverk

2009-05-30 @ 12:30:32
ifrån: Pat with the hat!

Du är att en duktig liten hemmafru du! ;D

2009-05-30 @ 12:49:39

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0