fredag betyder helg

Morgonen började klockan åtta med en 45-minuters rask promenad. Sen landade jag i soffan och har redan hunnit söka tre jobb. Nu är jag så taggad så det finns inte. Snart ska jag åka iväg till min mormor och städa hennes lägenhet = tjäna storkovan. Ikväll ska jag och Christian möta upp mina päron för bio. Åh puh! Jag är trött idag. Nej, tråkig blogg, bäst jag slutar skriva. MYCKET NÖJE!


hi hi, skojsigt!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Åh, vad ska ni se? Hoppas att du får massa svar från olika ställen! :D

2009-11-13 @ 19:41:43
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: Anonym

Vi såg Flickan som lekte med elden, ÅH bra!

Jag hoppas också jag får svar :) PUSSA

2009-11-13 @ 22:19:17

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0