hallå helgen!

he he he he, gissa vad? i've got a job. HÄ HÄ! YEP! Iallafall ett extrajobb. Och extrajobb kan man faktiskt hänga lite i julgranen. Imorgon ska jag åka och skriva på ett kontrakt och efter det så är jag inte längre fritidsforskare på heltid utan iallafall halvtid. Känns skönt att börja lite smått också, vet inte riktigt än hur mkt jag kommer jobba. Men iallafall någon gång då och då. Och det är skönt att inte bara kastas in i arbetet efter en fruktansvärt lång tid som arbetslös.


Christian har överraskat mig också btw!
På lördag ska jag och gubben ta bilen ut till Länsmansgården och bo på hotell och gå på teater. Ska bli ruskigt mysigt att bara komma iväg bara han och jag för en natt. Jag längtar! <3 Han är allt en liten fixarfrasse trots allt.

OH en grej till! Vad mysigt det är med lite snöflingor som virvlar runt utanför fönstret, 100% Mys!

MYCKET NÖJE!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: simone

Sv: Behöver DU den? Hallå.. kolla hyn! :) Men den heter Roaccutan!

2009-11-05 @ 16:54:47
URL: http://fattybom.blogg.se/
ifrån: Anonym

Jag har julstämning, med stora snöflingor och tända ljus inne. Kram

2009-11-05 @ 20:37:49
ifrån: Mam

Jag har julstämning, med stora härliga vita snöflingor utanför fönstret och tända ljus inne. Puss Mam

2009-11-05 @ 20:39:57
ifrån: simone

sv: Varsigod gumman :D

2009-11-05 @ 22:33:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0