Men dra mig baklänges!

Idag var jag på en KICKASS intervju där jag var så fett duktig att jag var tvungen att skratta högt åt mig själv när jag gick därifrån. Jag vet att jag gjorde ett grymt bra intryck och att dem gillade mig. Nu återstår det bara & se om jag får det eller ej. Känns inte som om jag blir så superduperledsen om jag inte fick jobbet, men visst, det vore fett gött, men jag är bara lycklig över intervjuen.

Jag: "Jag vill VERKLIGEN ha detta jobb, jag är så sugen på att jobba att jag håller på att spricka!"
Intervjuargubbe: "Jag ser det på dig, det lyser i ögonen på dig och du skulle passa vårat företag!"


Mja. Kanske. Kanske inte.


När jag kommer hem ringer min mobil. Det var en tjej vid namn Erika som ville träffa mig på torsdag för en ANNAN intervju. HA HA. Nu skrattar jag ännu mera. Vad har jag gjort? Karma....? Hmm... Jag har varit ganska snäll mot Christian på sistonde, och mormor förståss, det måste vara därför ;)



Jag och baby har nyss varit på ICA och köpt oss en bamse godispåse som vi ska trycka i oss. OCH Brämhults Hallondryck. Lite nyttigt iallafall. jaja, jag ska inte tråka ut er mer, MYCKET NÖJE, PUSS!



andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0