DRAMIG/BAKLÄNGES

Oj kära nån.
Klockan 08:00 steg jag upp och följde min älskling till jobbet. Det blev en raskpromenad fram och tillbaka på 50 minuter. Sen satte jag i mig en härlig skinkmacka och slurmade på soffan i en timma. Min lilla mormor behövde en kompis att gå på stan med så jag fick snällt ställa upp och vara mormor-vakt.

Jag kom just hem efter ett riktigt hårt bodypump-pass på sats tillsammans med Nellie. Oj kära nån igen. Jag orkar knappt skriva en bokstav för armarna är som spagetti. Nu är det dags för att göra fint i lägenheten innan älskling kommer hem samt tvätta.

Imorgon kör vi ett pass igen, Gooooo Me ;D



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Ha, ha. Very fun! Puss Mam

2009-10-28 @ 22:07:47

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0