nu kommer helg-humöret!

Ni undrar säkert vad jag har gjort idag, ja, nu ska ni få höra. Jag har städat/rensat garderoberna. SURPRISE! ha ha. Skämt och sido........ Eller jo, jag har faktiskt gjort det.........
Och fint blev det! Vi har det mest kliniskt renaste hemmet i världen! Vill du också ha det fint hemma? Släng iväg en kommentar så kommer jag och min dammsugare och fixar och trixar lite. Det kostar dock en slant! Men är inte en fattig student värd det? Jo.

Chrillenpillen är och tränar, han blir stor och stark. Så stor att jag får knappt plats i sängen längre. Eller... egentligen är det tvärt om. He he he. Jag tar all all ALL plats och det är så gött!

Nu är det helg och jag är på ett riktigt helg humör. Ska ta gubben under armen och gå ned till stan och köra ett parti bowling. Family guy-maraton finns också på schemat. Oh! Har glömt att berätta att vi ska vara barnvakter imorgon kväll. Det blir nog mer intressant! Ska sätta gubben på prov, se om är barnvänlig eller inte. Är han det, ja men dåså säger jag! Är han inte... äsh da, det är inte jag heller, så det är inte hela världen.


tripp trapp trull
(och JA, jag är inne i en svart-vit period nu. Ni får stå ut med sånna bilder ett tag.)

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Moa

Du är så fin vännen ! Kram

2009-10-05 @ 13:09:16
ifrån: Mimo

Mäh, det är ju mig du vill ha, jag som hade ett blonde moment xD

2009-10-05 @ 23:39:04
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0