Vi tycker till!

Okej. Nu ska jag berätta om framtiden.

Jag kom fram till att Christian har satt sig i en knivig situation. Han kommer här med få dras med mig hela livet. Han säger att det är okej. Bra. För vi ska leva med varann tills vi blir 90år. 93 år, påpekar han. När vårt 93e år är kommet kommer Christian att dö. En dag efter kommer jag att dö i hjärtesorg.

Då ses vi i himmelen!

Där ska vi sitta på två fluffiga moln och dingla med benen, Säger Christian. Och så ska vi titta på folk, pussas och äta chips.
Sen ska vi leva tillsammans i himmelen och sitta och prata om vårt roliga jordliv, tycker jag. Det skulle ta för alltid att prata om eftersom att det var det absolut roligaste man kunde vara med om!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma :)

Ljuvligt!

2009-10-18 @ 15:16:05
ifrån: Anonym

gulligt! Kram Mam

2009-10-18 @ 19:40:27

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0