Kom hem!

Jag har alltid haft en förkärlek till Lars Winnerbäcks Kom Änglar. Och det visade sig att Christian också är ett fan av just den låten. En kväll satt vi och Spotify:ade och fann Kom Änglar i en helt annan version som jag totalt förälskade mig i. Jag satte på låten på högsta volym och sitter nu och småbölar. Den är så fin, den är så sorlig. Christian är på jobbet och jag bölar lite över det också, en timma utan honom är som ett år. Sen bölar jag för att jag har världens skitmens och jag blir så himla fjantig under lingonveckan att jag bölar om jag inte får tillräckligt mycket socker på bullen, eller den minsta bullen. Samt jag höll på att svimma på bussen och fick aspanik och trängde mig ut och dog lite. Så idag är en riktigt piss-dag. När man spelar sorgliga/fina låtar förvärras bara detta barnsliga syndrom. Vem har kommit på detta dumma påhitt med mens och hela dess tillbehör? Nu bölar jag lite över att jag måste sova ensam ikväll.



Böl böl böl.

 


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0