Merry Christmas!

Här sitter jag, regnet knastrar mot fönsterrutan och jag lyssnar på julmusik och njuter. Åh, tänk när hela Karlstad är täckt i vit kramsnö och det knarrar under fötterna. Man fryser lite om näsan och varje gång man andas kommer det rök ur munnen. Man står och kramas någonstanns när klockan är sju fast man kan tro att den är elva. Jag längtar.

Snart ska jag upp till universitetet med Nellie och fixa lite papper och sen ska vi vidare till stan och försöka hitta något fint. Igårkväll fick jag migrän btw, som grädden på moset liksom, typiskt. Någon måste ha en vododocka av mig och hade en jätterolig vodo-dag på mig igår. Heja!

Nu ska jag leta upp ett par byxor. Mycket nöje!

Och detta är mitt nylle för idag.

 

Till Alli:

HA HA HA HA HA!!!1


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

en mycket underhållande blogg må jag säga.. alltid lika kul å hoppa in här å läsa då å då!!! mycket kul lapp.. törs inte prata för ja låter så FUL!!! haha mycket bra verkligen..

2009-09-05 @ 01:48:23
ifrån: alli

pfff Du förstår inte innebörden. Skrattar du åt ordet förintelsen också? Låter ju roligt!



emelie: haha :D sjukt nice afton. Fint kort på dig btw :)

2009-09-07 @ 17:32:01

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0