mysdagen!

Har precis landat i soffan efter en mycket lång dag med jobb, träning, shopping, och vuxna-ärenden.
Lyckost mig fick sluta redan vid elva då eftermiddagspasset var inställt. Chrille och jag tog en sväng om i vår fina röda kissbil och råkade faktiskt spontanshoppa en tavla! Tyvärr kan jag inte visa bild då den var för stor att få in i bilen men vi ska nog försöka fixa hem den imorgon. Den dyraste tavlan jag någonsin köpt och antagligen kommer att köpa men när man blir kär så bara är det så. Bild får ni imorgon om vi lyckas få hem den ^^ Efter tavel-shoppingen fick Christian även en ny vårgarderob. Vet inte vem som är gladast, han eller jag?

Nej ni. Nu ska jag klämma i mig Christians hemmagjorda kycklingsallad (antagligen den bästa i världen), och sen krypa ned i soffan.

PUSSELIPUSS!


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0