scrapbook

Blev överlycklig när jag kilade ut till vår brevlåda (som det numera står Emelie med stora bokstäver på),
Där i låg ett paket ifrån Fujifilm med 150 tillhörande bilder ifrån thailand. WOHO! Nu ska köpa mig ett album och pyssla ihop en thai-scrapbook och finns det något roligare? Jag älskar att pyssla, klippa klistra och limma. YAY för fuji och deras supersnabba leverans! 1000tack!

mmmmmm, svarting!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Ja, visst är de bra? Jag blir alltid lika förvånad över att det inte dröjer flera veckor att få hem korten. Pyssla på, mer pyssel åt folket! :)

2010-04-20 @ 23:31:17
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: emem

eller hur! bilderna blev tillochmed ännu finare som utskrivna än på datorn. weee, pyssel pyssel! ska vi pyssla något någondag? pysselstuga @ my place! jag kastar ut gubben ;)

2010-04-21 @ 12:04:44
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0