snurrigt

Just nu känns det som att tiden står still. Vi är fast i en väntan. Väntan på besked om hur framtiden ska bli. Kommer vi flytta? Ska vi stanna? Ska vi skaffa vår efterlängtade hundvalp eller ska vi åka till philippinerna? Kan vi ens åka till philippinerna om Christian får det där jobbet? Ska vi åka till norge, spara pengar och resa världen runt istället? Visst vore det mysigt med en hund. När ska man säga upp sig? Ska jag vänta?
Önskar att veckan vore över. Då vet vi, hur framtiden kommer bli.


bråkstakarna.



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: monkey

Vad för ras på hunden?

2010-08-19 @ 11:06:29
ifrån: emem

mops!! 8)

2010-08-19 @ 13:10:13
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: m

oj...Då får ni en snarkis :P Läs på ordentligt först..(kanske ni redan gjort iof) Mopsar har sjukt mkt problem med luftvägar (samma som engelsk bulldog)Så försäkra tidigt. Vissa fel uppkommer inte förrens valpen blir unghund, så det är inte alltid så lätt att upptäcka i början.



Är det från kennel eller privat? be om stamtavla oavsett. Säger de "Det finns ingen" så fråga varför, eftersom alla "renrasiga" hundar i Sverige är registrerade.



Oavsett, "pugs" är ju kanske de sötaste valparna som finns. :) Världens största ögon..haha. Var beredda på att vovven fiser bara, VÄLDIGT mkt :P



Lycka till

2010-08-19 @ 13:31:32
ifrån: C

Åååh ja vill ha en liten mops som springer runt o fiser här nu! Gumman vi måste få till dehär! :)Looooooooooooooooooooooove

2010-08-19 @ 13:48:37
ifrån: emem

jo, jag vet att det är mycket jobb med en mops. Men dem är så fantastiskt underbara. Älskar deras "jag-är-dum-i-huvudet"ögon som tittar på en samtidigt som dem låter som små grisar. Helt fantastiska! :)

vi har inte bestämt oss än om vi ska ta ifrån en kennel eller privat, jag har kikat runt lite men först gäller det att bestämma om vi ska satsa på hund eller annat.



Kika gärna in i bloggen under hösten, då kanske vi har bestämt oss och jag tackar inte nej till lite mops-kunskap :)

2010-08-19 @ 16:55:10
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: Fru Hägglund

Haha ååh, vet itne varför men detta inlägget påminde mig om alla middagar jag ätit hos er på söndagseftermiddagarna. Speciellt en då vi sitter och äter och vi pratar om min besatthet av grisar och att jag vill ha en, vi var kanske 9 år, mitt i diskussionen kläcker du ur dig "JAG VILL HA EN APAAAA!!!" HAHAHAHAHAHA det blir helt tyst en stund och vi börjar alla skratta, och du blir små sur och säger på grov värmlänska "Vaadååee, ja vill dää" Hahaha Du är så härlig pajjas!

2010-08-19 @ 19:49:28
URL: http://fruhagglund.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0