na - da.

just nu är det en 10årig fet, engelsk unge som röker på tvn. det är typ allt jag inte gillar. har något emot england. det verkar så grått och trist där, och allt dem gör är att dricka öl och polisen får inte bära pistol. vilket fjantland va.
har varit på julhandel i marieberg idag. marieberg är dunderstort. så stort att tillochmed jag går vilse. och jag som aldrig går vilse. jag har klippt och färgat håret också, all by myself, jag är nöjd! imorgon ska jag på yoga med karin, har ett sånt "välkommen till örebro! nu får du träna 10 gånger gratis på n-joy"-kort, fint. 10 gånger gratis är ju inte dåligt. såg att dem hade träningsformen "zumba" också, de verkar galet, det måste jag testa!!

tänk om man kunde åka tillbaka i tiden. då hade jag åkt tillbaka till mig i 15-19 års åldern.
sagt; "när du är 20 år kommer du att förstå vad riktig kärlek är, för du har ingen aning.
vänta så får du se, den äkta kärleken, han är bäst!"
och nog är han bäst! han är så mycket mer än bäst. Jag har aldrig älskat, för ens nu.
Du är mitt allt, gosen. min underbara gris.

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0