hej hopp snopp

Hallå bloggen, Long time no see!

Jag sitter förtillfället uppkrupen i soffan i min nya ljuvliga morgonrock och munchar massa godis. Kollade på paradise hotel förut, kunde inte hålla inne tårarna. Är alltid så himla känslig när jag ser andra som gråter i filmer. Men iallafall. Jag började dagen med att jobba, sen fick jag supersug efter potatisgratäng och rostbiff, Så det fick det bli! Satt och njöd riktigt länge innan jag började med disken. Det tog förtiofem minuter! Alltså fattar ni? 45 MINUTER! Vart kommer all disk ifrån? Jag diskade ju i förrgår. Och den disken tog en halvtimma. Jösses.
När jag blir rik ska jag anställa en diskare.
Iallafall, sen hade jag gubbfingrar i över en halvtimma. Ni vet, russinhud. Fy vad hemskt äckligt det är när det blir så! Usch jag ryser.

Hoppsan, här sitter jag och skriver om ingenting. Bäst att avsluta.
MYCKET NÖJE!


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0