torsdag 21.

GODMORGON!
Har precis smällt i mig en rejäl frukost, Jenny kommer och plockar upp mig vilken minut som helst och då bär det av till Friskis & Svettis. Igår gick jag och la mig klockan elva (!) Hallå?! Klockan elva? Jag är otroligt nöjd över mig själv!

Ibland kan man få städryck nivet? Så jag skrubbade rent kaklet i köket, gjorde rent köksfläkten inuti och utanpå. Rensade dusch-avloppet i badrummet samt skrubbade kaklet i hela badrummet. Vi har svartmögel där, och den snälla hyresvärden tycker inte att det gör så mycket. "Har kaklet trillat ned än?" Frågar han. "Öhm... Nä?" "Nej men dåså. Säg till när det trillar ner".  Din lilla fula gubbe. Man kan faktiskt få cancer av att leva i mögelmiljöer.

Nej oj hoppsan! Nu måste jag kila!
MYCKET NÖJE!

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0