wierdo.

Inatt hade jag världens sjukaste dröm. Jag drömde att jag var med i Paradise Hotel, jag var en av de lite mer "osynliga" deltagarna som inte hördes eller syntes så mycket. En kväll ringde jag Christian och grät och ville hem. Efter att vi la på kom en manlig deltagare fram till mig och skulle trösta mig. Då blinkar jag åt honom och säger att jag bara spelar. Öh? Okej. Jaja. Sen började vi smida massa planer för att få ut tjejerna på hotellet. Helt plötsligt var jag i något fett konstigt hus (gigantiskt hus) Där lurade en kille i mig Syra så jag blev helt flummig och kände mig jätte obehaglig. Då träffade jag Mimo (som jag försökte spela normal inför) och Elin som jag berättade allt för och blev arg (?). Sen gick jag runt i huset och typ försökte hitta en plats att sova av mig ruset.

Sen vaknade jag av att en gubbe ifrån Thailand ringde och berättade att ett hus som vi önskar att hyra finns ledigt under vecka 7 då vi är där. HURRAY!





Jo, tack. Här skulle jag gärna bo för en vecka!

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0