closeup again.

thailandsblomma

 

Gubben och jag har suttit i soffan och diskuterat ett bra tag nu. Tanken var att dra ned till Thai igen, låta det bära eller brista. Men vi närmre eftertanke så är det både lågsässong och snorvarmt där nere nu så det är nog ingen bra idé trots allt. Att vi redan har weekendbiljetter till Barcelona i maj var något vi helt hade glömt bort. Nya planen är alltså barca och en liten tur ned till Amsterdam under våren. Kommer säkert bli lika bra fast inte lika långt.

 


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma

Jag tänkte faktiskt maila dig om just det - regnperioden!

Minisemestrar är mysigt det med, plus att ni hinner glömma bort hur FANFREAKINTASTIC thailand faktiskt är tills nästa gång ni åker och då kommer upplevelesen bli komplett - igen :D



PUSS gulledu

2010-03-25 @ 12:58:13
ifrån: emem

haha! smart du almis. men eller hur, det är nog roligare att vänta lite, och framförallt - att LÄNGTA!!! :) du får hänga med nästa gång! tycker jag. på riktigt. seriöst alltså!

2010-03-25 @ 18:10:12
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0