onsdag idag va?

hej på er kåmpizar.
idag har jag varit på intervju i mariebergs köpcentrum.
jag var inne där förra veckan på espresso house och köpte mig en varm choklad (givetvis) och hann samtidigt lämna mitt telenr ifall att något skulle dyka upp. och dyka upp gjorde det!
jag känner mig väl inte aspepp för att jobba som barista då jag har gjort det förr och det är så himla varmt att göra kaffe lattes hela dagarna, hö hö. så vi får se vad som sker, blir inte depp om jag inte får jobbet, men det var iaf fettkul att få låta sig intervjuas lite!


råkade shoppa lite idag med. FY! men jag ansåg mig vara värd lite shopping eftersom jag varit så duktig idag, gick upp svintidigt och allt.

dags-dejten med mamma och pappa var urmysig! jag fick en inflyttningsgåva i form av en foto-skrivare. så nu kan jag skriva ut massa fina bilder på er vänner och rama in.

Nu ska jag lägga mig raklång i soffan, pilla mig i naveln och bara må GÖTT!
vi ses vänner!


Bästa flyttlådorna ska packas upp idag! s-s-s-ssssmyyyckessamlingen.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Gilraen

Håller tummen för dig stenhårt! Du ska få jobbet. därmed basta! :)



Sen får du höra av dig nästa gång du har vägarna förbi karlstad. Då SKA vi hålla en fotografering. Där med basta igen!

2010-10-13 @ 21:39:14
URL: http://gilraen.blogg.se/
ifrån: emem

svar: haha neeej, håll inte tummen. jag vill inte ha jobbet :P :P :P



jaa, det ska vi verkligen göra emma! vi STYYYR!! puss :)

2010-10-14 @ 11:16:25
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: Moa M.

Hej vännen ! Ni verkar ha de så mysigt. Får jag komme upp någon helg när jag är ledig :) ? Puss

2010-10-14 @ 15:49:23
ifrån: emem

heej mois! KLART att du ska komma hit och bo och mysa! dörren står alltid öppen! vi kan ju bestämma datum under nästa vecka kanske? PUSS

2010-10-14 @ 16:24:38
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: Moa M.

Ja det låter jätte bra :) skickar sms någon dag när jag fått mitt schema på jobbet. Puss

2010-10-16 @ 16:37:57

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0