hej igen mina vänner

nu bloggar jag igen, snällt va?
idag tog jag mig en rejäl långpaus ifrån flytten. känns gör gött! träffade sara och spenderade typ 12timmar på stan. shoppade ett par nya vinterskor, en långklänning och lite smycken. då kan man ju faktiskt inte klaga. sofia kom och mötte upp oss och hängde med ett tag, det var mys!

hade tänk att ta kiss-västen med ut på stan idag. men jag vågade inte. känner mig lite som en bonde i den, tråkigt nog. kanske får kiss följa med mig ut på stan i örebro, kanske, kanske inte. jag är nöjd över att bara ha kiss hängande i garderoben ändå.

kommer kiss att få se dagsljus?

TYCKER du att kiss borde få det?


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Ronja

Absolut ;)

2010-09-28 @ 21:44:44
URL: http://ronjapalm.blogg.se/
ifrån: Gilraen

SVAR: Jo, jag vet. Men jag är ändå rädd för den. :P Jag är skumma tabletter och medicin. Tycker sånt är jätteläskigt och tror jag ska dö typ. Haha. Akut bronkit är samma sak som luftrörskatarr. Luftrören har blivit inflammerade i samband med min kraftiga förkylning jag hade förra veckan. = massa hosta tills man spyr på natten. :( Jag kan nog tala för alla att vi saknar dig också jättemycke!

2010-10-06 @ 12:43:12
URL: http://gilraen.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0