FÖRLÅT!

förlåt bloggen, jag har glömt dig!
men jag har liksom inte haft tid. jag jobbar 10-19. hemma halv åtta, dödstrött.
alternativt så har jag våldgästat någon stackars vän som jag sen sover över hos, skedar och tar upp hela sängen.
stackars nellie råkade ut för mig igår natt. vi glodde på "i rymden finns inga känslor", snacka skit och drack cola.
bäst kväll!<3

nu ska jag hoppa isäng, imorgon får jag min iphone, då blir jag en i gänget - stencool. åh, jag längtar. puss!



tredje månaden utan snus, jag är king!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Annars är ju min soffa ungefär universums största och ibland viskar den fina hemlisar till en. Det tycker jag är en ganska bra sovkamrat.

2011-02-11 @ 09:58:01
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: emem

oh! jag testar gärna din hemlissoffa! till veckan? :*

2011-02-11 @ 21:25:14
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0