2010

 

året 2010 började med en härlig resa till Thailand (med vänner och pojkvän)
där jag och denna söta apa blev goda vänner.



våren kom och gamla vänner stormade in i mitt liv och tog mig med storm!




jag och min pojkvän fyllde ett år. vi åkte till barcelona och firade genom att åka
karusell,  titta på gatuartister, sola och pussas. (ja, jag blev faktiskt småttförälskad i denna edward scissorhands!)



jag och mina änglar åkte på en ashärlig kryssning till åland.



vackra vänner firar in sommaren!




min gubbe fyllde gammal och min present var en resa till Amsterdam.
där passade vi även på att dansa tillsammans med Sensation White.



under sensommaren blev det många promenader till vår kompis
- dan's närbutik på älskade herrhagen i karlstad.




jag fyllde år och det firades med dunder & brak!


christian fick jobb i örebro, vi köpte lägenhet som vi renoverade & slet som djur.



kim våldgästade oss ofta i örebro med pizza som vi käka tills vi spydde.




vintern kom och jag kysste sara, calle & hella hejdå för deras livs resa.




älskling & jag firar in 2011.
God fortsättning mina vänner!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Moa

<3 älskade du!

2011-01-05 @ 16:48:41
URL: http://moaidaa.blogg.se/
ifrån: emem

:)

2011-01-06 @ 17:46:27
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: nellie

FAN VAD DU ÄR SNYGGGGGGGGGGGG! jag dog lite nu.

2011-01-07 @ 11:35:39

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0