my hometown is my heart.

emem is back.





kära vänner.
ni är många som undrar vad som egentligen sker.

jag blev olycklig i örebro, saknade jobb, vänner och familj.
därför har jag och christian tillsammans beslutat att det är bäst för mig att vara på hemmaplan ett tag.
här ska jag umgås med vänner tills mitt drömjobb i örebro dyker upp.

hela helgen har jag busat med lofta som har skämmt bort mig med fransk manikyr.
så tack till dig min loftisälskling, tack för att du finns. och tack greggi för att du lånat ut både din flickvän och soffa till mig under helgen.

väskan som jag posar med mina nyfriserade naglar har jag fått av mina svärföräldrar.
nu får våren komma så jag kan ta den ut på promenad!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: C

Jag tänkte försöka beskriva hur mycket jag älskar dig men det fanns inga ord så jag slutar här...

2011-01-17 @ 21:11:58
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: emem

älskling <3

2011-01-18 @ 00:28:48

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0