välkommen till oss

på myskväll!

 

det serveras grönsaker, chips & dip, stjärnor och nötter.

En öl till gubben och ett glas tr3 apor till gumman

(endast för att förpackningen är så söt).

 

 

The hurricane that blowed my mind; By the boyfriend himself...

 

Tanken var att vi skulle gå på O'learys ikväll och kolla på en arbetspolare som gav grymma

beats på trumsettet till ett förövrigt grymt coverband.

 

Det finns så mycket bättre sätt att spendera tiden,

MED VARANDRA!

 

Hade inte min flickvän funnits här för mig hade jag inte varit något.

Därför blev detta en fruktansvärt givande kväll.

 

Vi två, ett varsitt glas gott o dricka, snacks, kärlek och pussar.

 

Utan DIG...

 

ÄR JAG NAKEN, EXPOSED...


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0